Select Page

Se sprašujete, kako lahko temo drugačnosti vpeljemo v pouk matematike? Z drugošolci smo poskusili. Pri uri matematike, kjer so se obravnavali geometrijski liki, smo za uvodno motivacijo prebrali knjigo Ribica, ki ni znala pihati okroglih mehurčkov. Ribica Bobi je imela težavo, da so bili njeni mehurčki različnih oblik, niso pa bili okrogli, kot so mehurčki ostalih ribic v morju. Njeni prijatelji so ji skušali pomagati na različne načine, z vsakim novim poskusom pa je Bobi začel pihati mehurčke drugačnih oblik: trikotne, kvadratne, pravokotne, ovalne, na koncu pa vendarle tudi okrogle. Od oblik mehurčkov smo z otroki prišli do različnih likov, poudarili razlike med telesi, oblikami in liki ter spregovorili tudi o drugačnosti. Ob koncu ure so učenci ustvarjali figure iz likov in med njimi se znašla tudi kakšna ribica, ki je pihala mehurčke, tokrat različne like.

Monika Ahtik, koordinatorka projekta

Dostopnost