Select Page

klik050070
Od septembra do januarja je potekal prvi del interesne dejavnosti, srečevali pa smo se vsak torek, od 17. do 18. ure v glasbeno-plesni učilnici, ki se je vedno znova spremenila v oazo miru.

»Čemu koristijo misli o tem,
kako umiriti um,

če je um še dalje nemiren?
(neznani avtor)

Ste si kdaj zaželeli, da bi:

  • občutili tišino sredi dnevnega vrveža,
  • spoznali, kako se je mogoče na miren način soočiti s situacijami, ko vas popade nemir, jeza, napetost idr. agresivna, neprijetna čustva,
  • spoznali, kako preoblikovati občutek strahu pred ocenjevanjem in spraševanjem,
  • odpotovali v svoj lastni notranji svet,
  • prisluhnili samemu sebi in se poglobili vase,
  • doživeli in se naučili različnih tehnik sproščanja za lastno uporabo v vsakdanjem življenju,
  • se družili s sošolci na nek poseben, prijeten, sproščujoč način?

Vse učenke, ki so se odločile, da si vsaj nekaj od tega želijo doživeti, so se vključile v interesno dejavnost »Tehnike sproščanja«, ki letos prvič poteka na naši šoli in je namenjena učencem 7., 8. in 9. razredov. Vodi jo pedagoginja Janja Pokleka.

Od septembra do januarja je potekal prvi del interesne dejavnosti, srečevali pa smo se vsak torek, od 17. do 18. ure v glasbeno-plesni učilnici, ki se je vedno znova spremenila v oazo miru. K temu so poleg naše želje po sprostitvi pripomogla tudi lahkotna oblačila, v katerih smo se udobno počutili, mehka podlaga – armafleks, še posebej pa dišeče palčke, meditacijska glasba in blaga svetloba.

Da bi vsak udeleženec imel možnost poiskati sebi najprimernejšo tehniko sproščanja, ki bi jo lahko uporabljal v različnih življenjskih situacijah, smo v naših torkovih druženjih spoznavali:

  • telesne sprostitvene vaje,
  • sprostitev z dihanjem,
  • sprostitev s telesnim stikom,
  • sprostitev s spodbujanjem čutil,
  • sprostitev z barvami in oblikami (risanje mandal),
  • sprostitev z meditacijskimi vajami,
  • avtogena sprostitev,
  • vizualizacija,
  • progresivno mišično sproščanje,
  • jogijska vaja »Pozdrav soncu«,
  • praktične vaje za dviganje pozornosti, umirjanje in osredotočanje idr.

Anika, Nika, Teja in Sara (vse iz 7.B), Ana in Sanja (obe iz 8.C) in Nika (9.A) so si bile ob koncu prvega dela enotne, da:
–         so spoznale kar nekaj novih oblik sproščanja (najbolj zanimive so jim bile: dihalne vaje, posebni gibi, masaža stopaj, hrbta, glave, ustvarjanje,  vodena meditacija),
–         so nekatere vaje poskusile uporabiti doma (štetje utripov, vaje za oči, dihalne vaje, vaja »oblak«, masažo),
–         jim je vsako srečanje bilo prava umiritev, sprostitev, nekaj zanimivega, v užitek,
–         je sošolcem, ki se niso odločili za to interesno dejavnost lahko žal in ne vejo, kaj zamujajo. Galerija slik.

Drugi del naših druženj bo potekal spomladi, prvi in drugi torek v maju (oz. po dogovoru drugo sobotno dopoldne v maju), zato vabljeni vsi, ki so se vas utrinki iz naših srečanj dotaknili, da se nam pridružite na sproščanju na prostem!

»Človek vidi v zunanjem svetu jasno le tisto,
kar lahko osvetli s svetlobo svoje notranjosti.«

(Rudolf Steiner)

Pripravila:
Janja Pokleka, mentorica interesne dejavnosti

 

Delite s prijateljiShare on Facebook