Select Page

klik2130026
Ali ste vedeli, da smo letos, 14. februarja, na šoli že osmič obeležili dan zaljubljencev, pravih prijateljev in vseh, ki se imajo radi, na prav poseben način? Ja, seveda ste! Prisluhniti zanimivemu Valentinovemu radiu in biti v pričakovanju obiska Valentinovih poštarjev v vsakem razredu je bilo za nekatere še posebno doživetje.

Mladi novinarji so nam preko Valentinovih valov letos odkrili kar nekaj čudovitih iztočnic, ki so nam pomagale globlje začutiti pomen praznika. Devetošolka Maja nas je spomnila na medvedka Pooja in njegovo srčno prijateljsko ljubezen. Čuteče je prebrala misel P. Bosmansa, ki je govorila o tem, da lahko  oazo, zvezdo in cvetoče rože pozimi najdemo v veliko različnih stvareh. Tudi v ljudeh, ki nam nekaj pomenijo. Skupaj z osmošolko Tamaro sta nam razkrili nekaj običajev praznovanja Valentinovega pri nas in drugod po svetu.

Sedmošolec Nejc nas je preko radia presenetil z obuditvijo legende o Svetem Valentinu. Takole je pripovedoval: »V davnih časih, leta 1797, je živel Valentin, učen mladenič, ki je imel nalogo širiti krščansko vero med angleškimi pogani. Njegova gorečnost pri razlaganju nauka ga je pripeljala v ječo. Ko je tako ždel za debelimi zidovi, je nekoč skozi linico opazil nežno plavolaso deklico, ki je vsak dan svojemu očetu, jetniškemu pazniku, prinašala kosilo. Medtem ko je oče obedoval, je deklica prepevala s svojim lepim, nežnim glasom. Valentin jo je poslušal in vedno bolj spoznaval, da se je zaljubil vanjo. Zvedel je, da je deklica slepa, a to ga ni odvrnilo od želje, da bi ji napisal pismo in ji zaupal svoje občutke.  Prvemu pisemcu je sledilo drugo, tretje, četrto,…  Pisma so bila goreča prošnja za dekličino ozdravitev in njeno srečo. Valentinove goreče prošnje so se uresničile, ječarjevi hčerki se je povrnil vid. A za Valentina ni bilo rešitve, obsodbo so izvršili.«

Ob koncu Valentinovega radia smo izvedeli, da so se mladi Valentinovi novinarji, Maja, Tamara in Nejc, letos pomešali tudi med nekaj učencev naše šole in opravili mini Valentinovo anketo o tem, kako praznujejo ta dan. Zbralo se je kar nekaj domiselnih idej, kako drugim in sebi polepšati ta dan: najbližjim podarimo manjše darilce, spečemo piškote, napišemo pisemce, sobo okrasimo z raznimi okraski, povabimo na obisk prijatelje.

Valentinove poštarje, ki so si med poslušanjem Valentinovega radia že napolnili svoje Valentinove torbe, je najbolj od vsega zanimalo, kdaj bodo po radiu zaslišali znak, da se lahko njihova »akcija razdeljevanja Valentinove pošte« začne. In so ga dočakali. Zdaj je bilo potrebno le še enkrat poravnati obvezno Valentinovo opremo, preveriti, če imajo pri sebi Valentinov pozdrav, preveriti, če imajo dobro zaprto torbo (da se ne bi izgubilo niti najmanjše Valentinovo pisemce) in pomisliti, na kateri naslov so namenjeni.

Največ dela je imel poštar Jaka, ki je v 4.a odnesel rekordno število pisem – vseh niti prešteti nismo mogli! Dobre pol ure so za razdeljevanje porabili tudi ostali poštarji, saj je letos bilo potrebno Valentinov nabiralnik pred odprtjem dodatno izprazniti.

Če vas zanima, kako je pokala po šivih miza, na kateri so poštarji letos razvrščali pisma, ali če bi radi videli, kako so se nekateri izmed vas še posebej potrudili, da bi presenetili svojega prijatelja ali skrivno ljubezen, si poglejte vGalerijo slik. 

Vsi tisti, ki se letos niste uspeli preizkusiti v vlogi Valentinovega poštarja, lahko upate na drugo leto, že sedaj pa lahko podoživite izkušnjo skozi video posnetke nekaterih Valentinovih poti:

1. del: Poštarka Adela ob polnjenju Valentinove torbe za 3.b
 

2. del: Adela se je odlično znašla v vlogi Valentinove poštarke in razveselila vse v 3. b

Poštarja Tit in Tilen sta bila sproščena in odločna v 7.b

Pohvale poštarju Žigu za samozavestni pozdrav in izvrstno opravljeno delo v 5. b
 

Valentinov pozdrav od vseh, ki smo se letos trudili še polepšati praznik; Valentinovi novinarji: Maja Bizjak, 9.a, Nejc Rakuša, 7.a, Tamara Janković, 8.b, Nejc Rakuša, 7.a

in

Valentinovi poštarji: Žiga Kunej, 5.a, Nela Hudovernik, 5.b, Jan Konečnik in Adela Gavranović (oba iz 6.b), Filip Radivojevič, 6.b, Jaka Melanšek, 9.a, David Svečko, 9.b, Tilen Zaverla in Tit Hofinger Mihelič (oba iz 9.c);

z mentoricama: Martino Hribernik in Janjo Vivoda

 

 

Dostopnost